piątek, 4 lipca 2014

7.Brak odpowiedzi

W nocy trochę myślałam nad tym o co chodziło mojemu bratu, ale nic nie wymyśliłam.A teraz jest ranek i wszyscy są w domu wiec spróbuję się czegoś dowiedzieć, bo porostu nic z tego nie rozumiem.

Za chodzę już jakoś normalnie wyglądająca na dół.Greg jeszcze śpi,no bo przecież ma dość mocnego kaca.To nawet dla mnie lepiej,  że go jeszcze nie ma w jadalni.

-Hej,wszystkim-witam się i zaczynam pisać moja wypowiedź na telefonie w tłumaczu Google.
-Co piszesz???-zaciekawił się Zayn. Ja siedziałam cicho, bo nie wiedziałam co powiedzieć. Po 5 minutach pisania pokazałam mu telefon, a on po chwili zastanowienia pokazał mój telefon Liam'owi. Teraz naradzają się co mi powiedzieć, a ja rozumiem tylko pojedyncze słówka które dużo mi nie dają.
-Nie możemy ci powiedzieć-odzywa się Liam.
-Powiedzieć co?-do jadalni wchodzi Niall, a za nim Louis. Pokazuje mu wyświetlacz swojego telefonu.
-Ahhha, taaa przepraszamy, ale nie możemy ci powiedzieć, Porozmawiaj z Harry'm.
-Ciekawe co on mi powie- mówię wychodząc z jadalni po skończonym posiłku i kieruje się do sypialni w której jeszcze przed wczoraj spałam inaczej zwaną sypialnią Hazzy.
Pukam w drzwi
-Wejść!!!-Słyszę zasypany głos loczka.
Harry bardzo się zdziwił na mój widok, ale mimo to wchodzę w głąb pokoju i siadam na krawędzi jego łóżka.
-Czemu przyszłaś?-zapytał,jeszcze tyle mogę zrozumieć.pokazuje mu wyświetlacz telefonu na co mina mu zrzedła. Siedzimy w ciszy na łóżku on zastanawia się jak mi to wszystko wytłumaczyć a ja czekam aż coś powie.
Czemu on nic nie mówi???
Wybiegam z pokoju trzaskając drzwiami i biegnę do swojego pokoju. Po dość głośnym zamknięciu drzwi rzucam się na łóżko i zakładam moje duże białe słuchawki podłączone do komórki.Teraz wsłuchuję się w słowa tak znanej mi melodia piosenki Little Things-One Direction. Czy to nie dziwne że słucham piosenek osób na które jestem teraz wściekła? Może i dziwne ale ja po prostu słucham muzyki która mnie może w jaki kol wiek sposób uspokoić i pocieszyć.
Niestety nie uspokajam się na długo, bo Greg wpada bez pukania do mojego pokoju.
-Czemu pytałaś się o to chłopców!?!?!?!?!!!!!-krzyczy-Przecież gdybym chciał żebyś o tym wiedziała to sam bym ci o tym powiedział!!!!
-Czemu chcesz ukrywać przede mną rzeczy które dotyczą mnie?!??!?
-To dla twojego dobra!!!
-Jeśli chcesz dla mnie dobrze to mi wyjaśnij czemu tak zareagowałeś na wiadomość, że oglądałam horror z Harry'm!
-Nie powinnaś się wtrącać w rozmowy starszych!!!
-Tylko, że te rozmowy dotyczą mnie!!
-Dowiesz się we właściwym czasie!!
Teraz już nie wytrzymuję i wybiegam z pokoju, a następnie z domu. Biegnę przed siebie. Po chwili orientuję się, że nie wiem gdzie jestem, a telefon zostawiłam w domu.Zaczynam się zastanawiać co teraz. Robi się ciemno, a ja nie wiem gdzie jestem i nie mam przy sobie telefonu,boję się.....
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Andrea: Hej Kochani !!!! 

Dzisiaj pisze tylko ja do Was :(
Jagoda jest na obozie, więc przez 2 tygodnie tylko ja będę dodawała rozdziały.....
Wiem minęło trochę czasu od ostatniego rozdziału, ale przed koncertem ONE DIRECTION nie miałam do tego głowy..... PRZEPRASZAM!!!!!!
Koncert był hduahsjncsabxhaahj !!!!!!!!!!! Awwwwww ja chce jeszcze raz <3 
Życzę Wam, żebyście też ICH zobaczyły!!!! 
Ja miałam miejsca na trybunach, ale bawiłam się zajebiście!!!!! 
Dobra teraz smutniejsza wiadomość....
Jak nie którzy wiedzieli miałam dzisiaj jechać do Polski.....
Jestem załamana, bo niestety będę jechała dopiero w niedziele :( 
Moje plany legły w gruzach.... 
Moi przyjaciele już na mnie czekają, ale niestety jeszcze musza czekać :(
(nie widziałam ich ROK!!!!!!!)
Dobra nie będę Wam tu narzekać.....
Podsumowując przez dwa tygodnie pojawią się 1-2 rozdziały.....
Jestem sama, wiec przepraszam za wszystkie błędy !!!!! 
Mam nadzieje, że wam nie zanudziłam :) 

PS.1 Jak podoba wam się nowy wygląd ?? 


PS.2 Dziękuje @xAgata_Sz za pomoc w blogu <333



PS.3 Liczę na komentarze..... :*

4 komentarze:

  1. Rozdział pełen krzyku, aż nie wiem co napisać..
    Greg przestań być taki nadopiekunczy, bo zaczynasz mnie wkurzać powoli -___-
    Nie rozumiem nadal co jest złego w oglądaniu horrorów w towarzystwie Harrego. Że niby on się moczy później w nocy, czy jaka cholera bo już nie rozumiem xd
    Czekam na nn xx
    Fajnie, że spełnilas swoje marzenie i spotkałaś chłopców, życzę miłego pobytu w Polsce :)
    Nie masz za co dziękować kochana xx
    Buziaki, @xAgata_Sz .xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Wszystko sie wyjasni o co chodzi z Harrym :)
      Hahahahaah, ale na pewno sie nie moczy w nocy!!!

      Usuń
  2. Wow... nie czaję o co chodzi z Harrym :3 Więc mam nadzieję, że szybko dodasz następne rozdziały i będę czaiła ;** Życzę weny kochana <3
    @Nikaa6969XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah nie mam pojęcia dlaczego ona nie może oglądać horrorów z Harrym? czy one go za bardzo podniecaja? a może jest jakimś stworem ?;d Nie ogarniam , niedlugo sie dowiem xd
    haha, weź Greg wyluzuj xd
    czekam na nowy :)
    Mistake :)

    OdpowiedzUsuń