czwartek, 26 czerwca 2014

5.Czas wolny

  Prawie od razu żałuję tego pomysłu bo chwilowo zapomiałam że oni w przeciwięstwie do mnie mają anielskie głosy.       Jaka ja głupia jestem że chce rywalizować z NIMI w śpiewaniu-skarciłam się w myślach,no ale żyję się tylko raz!!! Dobraliśmy się w 2 grupy.

grupa I: Zayn, Niall, Greg i ja

grupa II: Louis, Liam i Harry

-Dobra,jedyną zasadą która nas pilnuję to ta z zakazem śpiewania naszych piosenek.- Wszyscy zgadzają się z Liam'em i zaczynamy śpiewać i się wygłupiać zarazem.

-W.O.W Paula nie wiedziałem że umiesz śpiewać- kąplemętuje mnie Harry a na mojej twarzy jak na zawołanie wyskakują czerwone rumieńce.

- Harry ma racje,ty naprawdę masz piękny głos,ale do naszej perfekcji trochę Ci brakuję-odzywa się Louis z niemałą skromnością.

-Och daj spokój Louis,dziewczyna nigdy nie brała lekcji śpiewu więc nie może się z nami równać.Ale jeżeli załatwimy jej lekcje to możemy stworzyć nową gwiazdę!!!!!!

-Przepraszam cię Niall ale niestety nie skorzystam z twojej/waszej propozycji.-odmawiam- Jest już póżno więc pójdę spać by jutro mieć jakąkolwiek energię.-jak powiedziałam tak też robię.

* następnedo dnia wieczorem *

Wreszcie nastał tak długo wyczekiwany piątekowy wieczór. Chłopcy pojechali gdzieś ze swoimi dziewczynami lub porostu do nich pojechali. Zayn pojechał z Perrie do Liverpool'u, Niall odwiedził Lenę w jej rodzinnym mieście, Louis zabrał Elenor do jakiegoś domku letniskowego położonego w lesie nad jeziorem, Liam i Danielle poszli do rodziców Dani, Greg poszedł z kolegami do jakiegoś baru i zapewne nie wróci zbyt szybko a ja i Harry nie mamy żadnych planów i siedzimy w domu i nie wiemy co robić.

-Co robimy? -Zapytałam
-Może obejrzymy jakiś film?-zaproponował Hazza
-Oki-zgodziłam się
-Ty wybierasz tytuł
-Co powiesz na 666 horror manie?
Może być Lubie horrory-mówi z lobuzerskim usmieszkiem na twarzy.
Po pół godziny siedzimy już na kanapie z przekąskami naokoło nas i oglądamy film. Nawet nie wiem kiedy wtylilam się w Harry'ego a teraz objął mnie swym ramieniem tak jakby chciał mnie obronić przed złem z ekranu.
Wkoncu film się kończy i idziemy spać. Niestety zdaje sobie złego sprawę ze nie zasne bo zbyt się boje. Wstaje i idę do pokoju za ścianą w którym śpi Harry.
-Boję się i czy mogę z tobą spać?-zapytałam budząć Harolda
-yyy...tak jasne-powiedział pół przytomnym głosem
Zgodził się więc wchodze do łóżka i się do niego przytulam a ponieważ nie chciało mi się przynosić swojej kołdry śpimy pod jedną.
* ranek *
-Yyy...Paulina czemy śpimy w samej bieliżnie pod jedną kołdrą i co ty tak wogule robisz w moim lóżku???-Pyta się Harry budząc mnie.
-Bałam się sama spać i przyszłam do ciebie w nocy i się pytałam czy moge z tobą spać a ty się zgodziłeś.A w samej bieliżnie bo tak gdybyś zapomiał jest lato i jest gorąco
-A to dobrze bo już się bałem że coś między nami się wydarzyło a Greg nigdy by mi tego nie wybaczył że robiłem TO z jego młodszą siostrą.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej,co sądzicie o nowym rozdzale??? Przepraszamy że musieliście czekać na niego aż tak długo ale obie czytałyśmy bardzo fajny ff i was też zachęcamy do przeczytania tego http://tlumaczenie-stockholmsyndrome.blogspot.de/2013/05/11-kontrakt.html?m=1
Mamy nadzieję że takie długie przerwy między rozdziałami się więcej nie powtórzą i prosimy o pozastawianiu po sobie komętarzy
Ps.Przepraszamy za wszystkie błędy


2 komentarze:

  1. Wtf? Dlaczego nie ma tu mojego komentarza skoro już dawno go czytałam?
    Ugh nevermind..
    Rozdział bardzo mi się podobał był mega zabawny :3
    Kocham Harrego tutaj <3 No najlepsza postać :3
    Idę czytać dalej xx
    @xAgata_Sz .xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochanie, ze pofatygowalas sie napisac jeszcze raz komentarz :)
      Niw wiemy kochanie co sie stalo :( komentarze same sie usunely :(

      Usuń