niedziela, 15 czerwca 2014

3.Szok

Gdy skończyłam się rozpakowywać była już noc wiec poszłam się myć. Leżałam w wypełnionej ciepła woda dużej wannie,naprzeciwko mnie na ścianie wisiało duże lustro w dębowej oprawie. Ściany są białe a podłoga jest wyłożona kafelkami imitującymi nadmorski piasek. Meble w tym pomieszczeniu są dębowe i skromne-bardzo mi się tu podoba. Po skończonej kąpieli idę do mojego pokoju. Uważam że mój pokój był stworzony specjalnie dla mnie: ściany pomalowane na zielono,czarne nowoczesne meble z białymi dodatkami,kryształowy żyrandol, na podłodze jest fioletowy dywan a na ścianie wisi sporych rozmiarów lustro w błękitnej ramie. Innymi słowy porostu pokój moich marzeń. Ponieważ jestem zmęczona po podróży nie mam problemu z zaśnięciem.

Niestety mój sen przerywa dźwięk z mojego telefonu oznaczający ze jest już 9 i pora wstać. Stwierdzam że wyglądam jak zombie i powinnam ogarnąć swój wygląd wiec tak też robię.
Po zejściu na dół porostu nie wiem co powiedzieć, moi idolem siedzą przy stole w jadalni i jak gdyby nigdy nic jedzą śniadanie! Wiedziałam że będę mieszkać z 5 przyjaciół mojego brata, ale nie wiedziałam kim oni są bo wczoraj nie było ich w domu.
Nagle zaczynam: piszczeć,płakać i otwierają mi się usta.
-Jestem Niall
-Harry
-Mam na imię Liam
-Hej,jestem Zayn
-Louis- Słyszę ze się przedstawiają.
-Cześć, mam na imię Paulina i jestem siostra Grega.-mówię
- A my jego przyjaciółmi- odzywa się loczek.
-Przepraszam za moje zachowanie,może to dziwnie zabrzmi ale jestem wasza fanką i Kocham Was nad życie.-próbuje się usprawiedliwić,ale nie znam Angielskiego na tyle dobrze i pod wpływem emocji że mówię to pi Polsku. Nagle do jadalni wchodzi mój brat i zaczyna tłumaczyć to co przed chwilą powiedziałam. Chłopcy zaczynają się ze mnie śmiać a mi robi się przykro i głupio z tego powodu. Ktoś zauważył moja reakcje i cala piątka trzyma mnie teraz w mocnym uścisku a ja jestem chyba najszczęśliwszą osobą na świecie.

Po posiłku na kanapie w salonie i każdy opowiada coś o sobie a Greg wszystko tłumaczy.
-Nie znam tego miasta i czy jest ktoś chętny by mnie odprowadzić?-odzywam się. Po czym wszyscy są już w przedpokoju i ubierają buty i okulary przeciwsłoneczne.

*kilka godzin później*
-Fajnie tu.-mówię po powrocie do domu- Dziękuję za pokazanie mi najpopularniejszych miejsc w Londynie.
-Nie ma za co-mówią chórem
-Ale i tak dziękuję.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszamy że aż tak długo nic się nie pojawiało.Liczymy na szczere komentarze i jak najwięcej wejść.
Ps.Przepraszamy za wszelkie błędy

3 komentarze:

  1. Pewnie każdy by tak zareagował na widok chłopaków z 1D. :D
    Akcja powoli się rozkręca, co bardzo mnie cieszy :D
    Może więcej wątków z chłopcami i bardziej opisane? Byłoby świetnie :)
    Życzę weny i czekam na next! :) :*
    Buziaki, @xAgata_Sz .xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Reakcja na 1D xd Aż to sobie wyobraziłam ;d
    Następnym razem liczę na dłuższy rozdział <3
    http://mistake-zayn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no. Przy tym momencie z chłopakami zaczęłam się smiać i wiem, że zachowałabym się podobnie xD Czekam na następne i przede wszystkim dłuższe rozdziały <3 Powodzonka ;**

    OdpowiedzUsuń